Стенс — що і як?
Як каже “священна” Вікіпедія, стенс — стиль автомобільної кастомізації, заснований на автоспорті, в основному на Формулі-1 та дріфті. Але для багатьох людей та самих стенсерів це стало культурою, яка об’єднує людей з всього світу і багато популярних автомобільних брендів.
Стенс виглядає приблизно так. Люди зменшують кліренс (дорожній просвіт) і роблять негативний кут становлення коліс.
Історія почалась з того, що в 70-х роках минулого століття виробники спортивних автомобілів почали ставити широкі колеса, низький кліренс і т.к. Це дозволяло легше проходити повороти і розганятися на прямих. Ще чимось схожим на стенс займалися японські автомеханіки в сервісах по нестандартному ремонту авто. Далі американці перейняли досвід японців, допрацювали цю культуру і вийшов стенс.
Є доволі багато способів, якими люди роблять стенс. Саме про них я зараз і напишу:
- Найдешевший, але найнебезпечніший в плані конструкції, це, звичайно, пиляння амортизаторів болгаркою. Це забезпечує низький кліренс, що не є найзручнішим способом пересування на автомобілі.
- Дорожчий, але набато безпечніший, це заміна амортизаторів і його пружин на менші. Ситуація та сама, що й з першим пунктом, тому, якби у мене був необмежений вибір модифікацій для стенсу, його я б не вибирав.
- Пневматична підвіска. Дорога, але дієва штука. Не виходячи з автомобіля, можна змінити висоту кліренсу, що є дуже зручною функцією на нерівностях, лежачих поліцейських, заїздах і т.к.
Це була розповідь про одну з наймасштабніших авто культур світу. Сподіваюся, вам було цікаво.